Levenskunst, filosofie & seculiere spiritualiteit/ Dries Boele

maandag 26 februari 2007

1 maart start deze weblog echt. Wie wil reageren: welkom!
Met dank aan Wim van den Brink, die mij op weg heeft geholpen in deze (voor mij) nieuwe wereld van het bloggen en die ervoor heeft gezorgd dat ik mijn aarzeling overwon, en wel door gewoon een weblog te openen en me daarna enigszins wegwijs te maken! Dat werkt: toen moest ik wel!
De blog-teksten zullen zich concentreren rond (filosofie van de) levenskunst en haar relatie met dagelijks leven, werk, cultuur, religie/spiritualiteit en samenleving. Ik werk aan een (schriftelijke) publicatie over levenskunst (en omstreken). Om het een en ander te laten rijpen en kritisch te toetsen zou ik op deze weblog graag in gesprek gaan over een aantal voorstellen, ideeën en opvattingen. Naast tekstfragmenten ook gedichten en tamelijk korte verhalen.
Mede namens mijn alias,
Henk Minnaert

4 reacties:

  • Op 27 februari 2007 om 20:21 , Blogger Grietje Keller zei...

    Terwijl ik aan het mijmeren was hoe ik een blog ga beginnen over een project waar ik nu aan werk, kreeg ik je nieuwsbrief tegen met als titel: start weblog. Leuk. Ik hoop je snel te volgen.

     
  • Op 28 februari 2007 om 10:54 , Blogger Corinne Kruger zei...

    Leuk Dries, ik ga er zeker kijken !

    Misschien tot zondag,
    Corinne

    http://www.corinnekruger.nl
    http://www.tigerlily.nl
    http://corinnekruger.blogspot.com

     
  • Op 28 februari 2007 om 15:35 , Anonymous Anoniem zei...

    "Our deepest fear is not that we are inadequate.
    Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.
    It is our light, not our darkness, that most frightens us.

    Go for it Dries!

    Wieger van Dalen

     
  • Op 28 februari 2007 om 16:37 , Anonymous Anoniem zei...

    Beste Dries,

    Ik heb je training destijds zeer gewaardeerd. En ik weet van je passie voor het thema Levenskunst. Dus ik blijf je volgen.

    Wim :-)

     

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage